خريد سرور اختصاصي

۱۶۸ بازديد

يك سرور اختصاصي عملكردي مانند يك سرور داخلي را ارائه مي دهد، اما تحت مالكيت، اداره و مديريت كاربر مي باشد. كاربر يا مشتري از راه دور به سرور اختصاصي از طريق اينترنت متصل مي شود تا مجموعه اي از خدمات مبتني بر سرور را انجام دهد و از مزاياي آن بهره مند شود.

يك سرور اختصاصي ممكن است براي ميزباني برنامه ‌ها و يا خدمات و همچنين براي ذخيره ‌سازي داده‌ ها و خدمات پشتيبان‌ گيري استفاده شود. يك سرور اختصاصي همچنين ممكن است به صورت داخلي براي ميزباني و ارائه خدمات تخصصي، مانند اجراي فايل اختصاصي و يا سرورهاي شبكه استفاده شود.

لازم به ذكر است كه بدانيد، خريد سرور اختصاصي ارزان به عنوان يكي از گزينه هاي هاستينگ با بالاترين عملكرد شناخته مي شود. شما مي توانيد به خريد سرور اختصاصي مجازي مانند خريد خانه شخصي فكر كنيد. در اين خانه شخصي ( سرور اختصاصي ) هيچ شخصي شما را اذيت نمي كند و شما مي توانيد هر كاري كه دوست داريد را انجام دهيد. در حالي كه يك سرور اشتراكي بسيار شبيه زندگي در آپارتماني است كه در آن بايد همه چيز را به اشتراك بگذاريد.

مزاياي استفاده از سرور اختصاصي

اكنون كه با مفهوم سرور اختصاصي آشنا شديد، اجازه دهيد تا به مزاياي خريد سرور اختصاصي بپردازيم.

از جمله مزاياي خريد سرور اختصاصي شامل:

  • 24/7 آپتايم
  • سرعت اتصال سريعتر
  • خطر كمتر حملات ويروسي
  • تعمير و نگهداري آسان

به اين موضوع توجه داشته باشيد كه سرورهاي اختصاصي به طور خاص براي يك هدف طراحي نشده اند. مي توان از آن ها براي ميزباني وب سايت ها، سرورهاي بازي و يا هر چيزي كه به مكاني براي چندين رايانه براي ذخيره و خواندن فايل ها نياز دارد، استفاده كرد.

با خريد سرور اختصاصي نيازي نيست تا منابع را به اشتراك بگذاريد

با يك سرور مشترك، شما در معرض محدوديت هايي هستيد كه اين محدوديت ها همان به اشتراك گذاري منابع هستند. اين بدان معني است كه قدرت پردازش CPU و RAM همه (و نه به طور مساوي) با ساير سايت هاي روي سرور توزيع مي شود.

در نتيجه اگر وب ‌سايتي روي سرور، اسكريپت‌ هاي بدي را اجرا مي‌ كند كه حافظه زيادي را از بين ميبرد، مي ‌تواند بر عملكرد وب ‌سايت شما نيز تأثير بگذارد. در صورتي كه همسايگان سرور شما در ترافيك وب سايت، افزايش يافته باشند، همين امر صادق است. اين اتفاق مي تواند پهناي باند سرور را كاهش دهد و سرعت وب سايت شما را به ميزان قابل توجهي كاهش دهد. علاوه بر اين، خريداران و كاربران سايت شما ممكن است زمان بارگذاري كندي را هنگام استفاده از سايت شما تجربه كنند. اگر بارگذاري وب سايت شما بيش از حد طول بكشد، خريداران و كاربران سايتتان ممكن است به جاي آن به دنبال سايت هاي رقباي شما بروند.

با اين حال، با خريد يك سرور اختصاصي، لازم نيست منابع را به اشتراك بگذاريد. ظرفيت كامل سرور در اختيار شما مي باشد و ديگر نگران كاهش سرعت سايت خود توسط شخص ديگري نخواهيد بود.

افزايش سرعت سايت

با استفاده و خريد سرور اختصاصي فيزيكي، رسانه هاي موجود در سايت شما مي توانند سريع تر بارگيري شوند. علاوه بر اين، سرعت بالاي سايت چندين مزيت ديگر را نيز به همراه دارد.

بهبود سئو

متخصصان سئو به خوبي از اين موضوع آگاه هستند كه سرعت سايت يكي از عوامل رتبه بندي است كه گوگل از آن براي تعيين رتبه موتور جستجو استفاده مي كند. معني آن چيست؟ به زبان ساده يك وب‌ سايت سريع به شما كمك مي‌كند در نتايج جستجوي گوگل بالاتر ظاهر شويد، در حالي كه يك وب‌ سايت كند احتمالاً شما را پايين ‌تر نشان مي‌دهد. در نتيجه به دليل سرعت پايين، تعداد مشتريان و كاربران شما كاهش خواهد يافت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.