نرم افزار حسابداری تحت وب

۵۰ بازديد

 

فرض کنید صاحب یک فروشگاه هستید و در حال خرید کالا برای فروشگاهتون هستید و نیاز دارید به صورت لحظه ای از آمار فروش و یا موجودی یک کالا اطلاع داشته باشید تا بتوانید تصمیم مناسبی برای خرید یا عدم خرید آن بگیرید، در این شرایط چه کار باید بکنید؟

یا مثلا فرض کنید در خارج از شرکت یا فروشگاهتون هستید و میخواهید یک حساب را با شخصی چک کنید و تسویه کنید و نیاز دارید از مانده حساب و وضعیت چک ها تون اطلاع پیدا کنید، در این شرایط چه باید کرد؟

برای آخرین مثال فرض کنید میخواهید با گوشی یا تبلت سفارش یک مشتری را در خارج از محل شرکت ثبت کنید و پیش فاکتور برای مشتری ارسال کنید، اینجا هم قطعا نرم افزارهای حسابداری قدیمی به کارتان نخواهد آمد و راه حل این موضوعات استفاده از یک نرم افزار حسابداری تحت وب است.

این روزها با توجه به حجم مشغله های کاری، افراد مدام در حال جابجایی هستند، علاوه بر این موضوع مدیران و حسابداران نیاز دارند بتوانند در هرجا و هر زمان به اطلاعات مالی کسب و کار دسترسی داشته باشند و این مهم فقط با نرم افزار حسابداری تحت وب ممکن است.

محصول پیش رو شما یعنی نرم افزار حسابداری تحت وب شاتوت یک ابزار و نرم افزار همه جانبه است که می تواند در حیطه کاری شرکتی، خدماتی و فروشگاهی تمامی نیازهای شما اعم از حسابداری و باشگاه مشتریان را به شکلی نوین حل و فصل نماید.

ویژگی های نرم افزار حسابداری تحت وب شاتوت:

ویژگی های نرم افزار حسابداری تحت وب شاتوت:

  • دسترسی آسان و سریع از همه دستگاه ها ( موبایل، تبلت و کامپیوتر)
  • سرعت بالا با وجود دسترسی اینترنتی
  • امکانات کامل و کاربردی ( فروش، انبار، خزانه داری و حسابداری)
  • تضمین امنیت اطلاعات
  • سادگی و راحتی کار با سیستم
  • امکان کار بصورت کاربری پیشرفته
  • کارآمد و بهینه
  • باشگاه مشتریان کارآمد

همین حالا به صورت رایگان شروع کنید :

برای مشاهده بسته ها و طرح ها کلیک کنید

معرفی نرم افزار حسابداری تحت وب

نرم افزار حسابداری تحت وب شاتوت با محیطی کاربر پسند طراحی شده است به طوری که می توانید به راحتی و بدون نیاز به داشتن تخصصی خاص از این نرم افزار استفاده کنید.  در طراحی نرم افزار حسابداری تحت وب شاتوت تلاش شده است تا در عین کاربردی و حرفه ای بودن این محصول، تا حد امکان پیچیدگی ها حذف شود و کار با این نرم افزار حسابداری آنلاین بسیار ساده باشد.

در این نوشته تصمیم داریم تا این محصول شاتوت را به طور کامل معرفی نماییم. اگر شما هم در فکر خرید نرم افزار حسابداری تحت وب هستید و به دنبال بهترین نرم افزار حسابداری تحت وب می باشید پیشنهاد می کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه نمایید.

 برنامه حسابداری تحت وب

برنامه حسابداری تحت وب

با استفاده از نرم افزار سیستم حسابداری تحت وب شاتوت می توانید اطمینان داشته باشید که اطلاعات حساس و داده های شما از امنیت کامل برخوردار می باشند. همچنین استفاده از این سیستم حسابداری تحت وب به شما کمک می کند تا بتوانید در هر ساعت از شبانه روز و از هر مکانی به این سیستم دسترسی داشته باشید.

این محصول شاتوت به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری تحت وب می تواند تمامی نیازهای کسب و کار شما را بر طرف و تمامی انتظارات شما را براورده کند. یکی از ویژگی های مهم نرم افزار های حسابداری تحت وب امکان برقراری ارتباط بین سیستم حسابداری و فروشگاه آنلاین است. به این ترتیب تمامی اطلاعات مربوط به مشتریان، سفارشات، داد و ستدهای مالی و … در سیستم های حسابداری تحت وب قابل مشاهده می باشد.

خرید نرم افزار حسابداری تحت وب

استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب شاتوت هزینه ها را کاهش و کارایی و بهره وری را افزایش می دهد. قیمت نرم افزار حسابداری تحت وب در قیاس با کارایی گسترده و مزایایی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد.

پیش از خرید نرم افزار حسابداری تحت وب باید ابتدا نیازها و انتظارات خود را از این سیستم کاملا مشخص کنید و سپس با تهیه لیست نرم افزار های حسابداری تحت وب و بررسی امکانات این نرم افزارها، مناسب ترین و بهترین نرم افزار حسابداری تحت وب را انتخاب و خریداری کنید. از جمله امکانات سیستم های حسابداری تحت وب می توانیم مواردی مانند دفتر قسط، مرکز هزینه، بخش انبار داری، دفتر چک، بخش دریافت، پرداخت، خرید و فروش، ارائه گزارشات مربوط به صورت های مالی، بایگانی الکترونیک اسناد، امکان اتصال به دستگاه پوز، امکان مدیریت هم زمان چند شعبه و …. را نام ببریم.

از مهم ترین ویژگی های سیستم حسابداری آنلاین شاتوت می توانیم به امنیت بالای این سیستم و همچنین بالا بودن سرعت پردازش اطلاعات اشاره کنیم. استفاده آسان، امکان دسترسی همیشگی، امکان برقراری ارتباط با نرم افزارهای مرتبط دیگر مانند نرم افزار CRM و … ، قیمت مناسب و …. نیز از دیگر مزایای استفاده از این محصول می باشند.

نرم افزار حسابداری فروش تحت وب

نرم افزار حسابداری فروش تحت وب

نرم افزار حسابداری آنلاین شاتوت نه تنها برای سازمان ها و شرکت های بزرگ کاربردی و مفید است بلکه برای کسب و کارهای کوچک و استارت اپ ها نیز قابل استفاده می باشد.

طراحی نرم افزار حسابداری تحت وب شاتوت به گونه ای انجام شده است تا بتوانید در هر ساعتی از شبانه روز و در هر مکانی به سادگی به تمامی اطلاعات و داده ها دسترسی داشته باشید و صورت های مالی، گزارشات و …. را مشاهده، تحلیل و بررسی نمایید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری و انبارداری تحت وب این است که اگر هر مشکلی برای سیستم محل کار ایجاد شود، شما می توانید تنها با در دست داشتن رمز ورود به داده ها و اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید. در این صورت اگر سیستم محل کار خراب یا مفقود شود اطلاعات حسابداری کسب و کار شما از دست نمی رود.

در هنگام انتخاب و خرید برنامه حسابداری تحت وب علاوه بر قیمت نرم افزار حسابداری تحت وب باید به موارد دیگری نیز توجه داشته باشید. یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام انتخاب یک سیستم حسابداری تحت وب باید در نظر داشته باشید، کیفیت پشتیبانی آن می باشد. مجموعه شاتوت با ارائه پشتیبانی حرفه ای و تمام وقت در این زمینه به شما کمک زیادی می کند.

مزیت دیگر استفاده از نرم افزار سیستم حسابداری تحت وب شاتوت این است که به راحتی و به صورت یکپارچه به سایر نرم افزارهای این مجموعه متصل می شود و مانع از موازی کاری شده و سرعت و کیفیت انجام کارها را بالا می برد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.