کارتن سازی

۴۸ بازديد

بسته بندی

روش‌های مختلفی برای بسته بندی محصولات وجود دارد ولی استفاده از کارتن برای بسته بندی محصولات یک روش متداول می باشد که طرفداران زیادی هم دارد. علاوه‌بر این، با چاپ کارتن بسته بندی تولیدکننده می‌توان خلاقیت بیشتری در طراحی بسته بندی خود به‌خرج داد.

این در صورتی است که قیمت کارتن بسته بندی نسبت به سایر روش‌ها کمتر می باشد. چاپ و بسته بندی با کارتن برای مشتریان هم هزینه کمتری دارد. استفاده از کارتن برای بسته بندی مثل کارتن لمینتی، باعث حفظ محصولات در برابر ضرب‌دیدگی می‌شود.

از کارتن بسته بندی می‌توان برای محصولات مختلف مثل میوه، مواد بهداشتی، وسایل برقی و … استفاده کرد و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. همچنین کارتن بسته بندی وزن پایینی دارد و حمل‌ونقل محصولات را راحت‌تر می‌کند. به‌علاوه بارگیری آن هم آسان‌تر است.

برای خرید کارتن بسته بندی، می‌توانید به مغازه‌های فروش کارتن مراجعه کنید. راه دیگر برای خرید کارتن بسته بندی که اقتصادی‌تر است، سفارش مستقیم از خود تولیدکننده است. برای مثال صادرکنندگان و تجار می‌توانند طراحی بسته بندی و چاپ کارتن مورد نیازشان را به گلبرگ باکس سفارش دهند.

 


شرکت کارتن سازی گلبرگ با طراحی بیش از 570 کارتن برای 400 مشتری، توانسته 100درصد رضایت مشتریان را جلب کند. طراحی بسته بندی به برندسازی محصول شما و فروش بیشتر آن کمک می‌کند. پس باید آن را به مجموعه‌ای مثل گلبرگ بسپارید تا بهترین نتیجه حاصل شود.

گلبرگ باکس به برندسازی قدرتمند محصول شما کمک می‌کند. در بخش گلبرگ دیزاین، می‌توانید تا سه بار طرح مورد نظر برای محصولتان را تغییر و ویرایش دهید. همچنین نمونه‌های طراحی بسته بندی توسط گلبرگ دیزاین را می‌توانید در سایت گلبرگ باکس مشاهده کنید.

نحوه سفارش از کارتن سازی (کارتون سازی) گلبرگ باکس

اگر تاجر هستید و می‌خواهید محصولات خود را به بهترین شکل صادر کنید، اگر کسب‌وکاری دارید که طراحی بسته بندی برایتان اهمیت دارد، اگر می‌خواهید چاپ کارتن انجام دهید، می‌توانید از سایت گلبرگ باکس سفارش خود را ثبت کنید. با سفارش از سایت گلبرگ باکس، هم واسطه‌ها بین تولیدکننده و مشتری حذف می‌شوند و هم از قیمت و کیفیت کارتن بسته بندی اطمینان‌خاطر خواهید داشت. در سایت گلبرگ باکس همچنین امکان انتخاب قالب‌های آماده برای کارتن وجود دارد.

اگر قصد خرید کارتن بسته بندی برای محصولات خود دارید، می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان گلبرگ باکس استفاده کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید. گلبرگ باکس برای کاهش هزینه ساخت کارتن برای تولیدکنندگان و استارتاپ‌های مختلف اطلاعات قالب‌های آماده موجود را در بانک قالب کارتن گلبرگ قرار داده‌است. دارندگان استارتاپ‌ها و تولیدکنندگان می‌توانند سایز مدنظر خود را از بین قالب‌های موجود با هر تلرانسی، جستجو کرده و هزینه اولیه برای طراحی بسته بندی خود را کاهش دهند.

در عصر حاضر، برای پیروز شدن در میدان رقابت‌ها باید اصول بازاریابی و تبلیغات را رعایت کرد. بار اصلی بازاریابی محصول را بسته بندی آن به‌عهده دارد. یک طراحی بسته بندی خلاقانه، روح و روان مشتری را نشانه می‌گیرد و می‌تواند مشتریان را مجاب به خریدن آن محصول کند.

بسته بندی هم در فروش آنلاین و هم در فروش حضوری بسیار اهمیت دارد. یک بسته بندی خلاقانه و باکیفیت، می‌تواند مشتریان را مجاب کند که آن محصول را باید بخرند! گاهی برخی طراحی بسته بندی محصولات آن‌قدر زیباست که مشتریان بسته بندی آن را تا مدت‌ها نگهداری می‌کنند.

برای مثال اگر شما در زمینه چاپ عکس کار می‌کنید، استفاده از یک کارتن بسته بندی که مشتری بعدا بتواند از آن به‌عنوان قاب استفاده کند، بسیار خلاقانه است و فروش شما را چند برابر می‌کند.

 

 

انواع چاپ کارتن در کارتن سازی گلبرگ باکس

چاپ کارتن یکی از مراحل مهم در تولید کارتن در کارتن سازی است. انواع چاپ کارتن شامل چاپ افست، چاپ فلکسو و چاپ دیجیتال هستند.

 

چاپ افست چیست؟

چاپ افست یکی از روش‌های چاپ است که در آن، برای چاپ از صفحات چاپی استفاده می‌شود. در این روش، صفحات چاپی به صورت تک تک چاپ می‌شوند و برای هر رنگ، یک صفحه جداگانه وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر درباره چاپ افست، لطفاً به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

 

 

چاپ فلکسو چیست ؟

چاپ فلکسو یا فلکسوگرافی یکی از روش‌های چاپ است که با استفاده از یک صفحه انعطاف‌پذیر به نام کلیشه (پلیت فتوپلیمری) که از جنس ژلاتین یا الاستومر است، عمل چاپ انجام می‌شود. برای اطلاعات بیشتر درباره چاپ فلکسو، لطفاً به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

 

 

چاپ دیجیتال کارتن چیست؟

چاپ دیجیتال کارتن، یک روش چاپ است که در آن از یک پرینتر دیجیتال برای چاپ روی کارتن استفاده می‌شود. برای اطلاعات بیشتر درباره چاپ دیجیتال، لطفاً به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.